доцльно представляти даними ряду технчних
Стан ринкового середовища
конкурентного середовища й спрогнозувати можлив д конку]рентв.
оточення доцльно вивчити стан ринкового середовища, його рухомих сил,
При дослдженн середовища безпосереднього
визна]ченням становища пдпримства.
економч]них умов, як складаються в галуз. Завершувати аналз слд
Аналз доцльно розпочинати з вивчення загальних
- оцнка стану й розвитку ситуац на ринку;- визначення й реальна оцнка конкурентних позицй
Завданнями аналзу :
конкуренти, постачальники, посередники, становище пдпримства на ринку се]ред
пдпримство ма кон]кретну й безпосередню взамодю, а саме: споживач,
це та частина зовншнього середовища, з якою
(мкросередовище)
Середовище безпосереднього оточення
8.3.3. Аналз середовища безпосереднього оточення .
8.3. Планування дяльност пдпримств готельно-ресторанного бзнесу на основ аналзу факторв зовншнього, безпосереднього й внутршнього середовищ
Роздл VIII. Планування як функця менеджменту
Нечаюк Л.¶., Телеш Н.О. Готельно-ресторанний бзнес: менеджмент
Аналз середовища безпосереднього оточення
Комментариев нет:
Отправить комментарий