воскресенье, 10 февраля 2013 г.

карта стратегічних груп в аналізі організації

доцльно представляти даними ряду технчних 

Стан ринкового середовища

конкурентного середовища й спрогнозувати можлив д конку]рентв.

оточення доцльно вивчити стан ринкового середовища, його рухомих сил,

При дослдженн середовища безпосереднього

визна]ченням становища пдпримства.

економч]них умов, як складаються в галуз. Завершувати аналз слд

Аналз доцльно розпочинати з вивчення загальних

- оцнка стану й розвитку ситуац на ринку;- визначення й реальна оцнка конкурентних позицй

Завданнями аналзу :

конкуренти, постачальники, посередники, становище пдпримства на ринку се]ред

пдпримство ма кон]кретну й безпосередню взамодю, а саме: споживач,

це та частина зовншнього середовища, з якою

(мкросередовище)

Середовище безпосереднього оточення

8.3.3. Аналз середовища безпосереднього оточення .

8.3. Планування дяльност пдпримств готельно-ресторанного бзнесу на основ аналзу факторв зовншнього, безпосереднього й внутршнього середовищ

Роздл VIII. Планування як функця менеджменту

Нечаюк Л.¶., Телеш Н.О. Готельно-ресторанний бзнес: менеджмент

Аналз середовища безпосереднього оточення

Комментариев нет:

Отправить комментарий